I'll dance all night I'll dance the pain away
I'll dance until the morning sun Graces us with day
I'll dance until I'm numb Until I don't feel anymore
I'll dance until I'm gone And don't remember what I'm dancing for I'll dance until you love me I'll dance the rest of my life I'll dance until you return By the moon's gentle light I'll dance to the music Of my shattering heart I'll dance until it doesn't hurt As you tear me apart

Thursday, February 3, 2011

HARI NI AKU NAK CERITA PASAL 1TIME AKU MASUK CLUB

HOUSE OF MUSIC salam  . :) selamat pagi ari ni ttbe lak aku nak cerita pasal 1time aku g club . haha . hari ape aku lupa hehe .one day aku overnight cc . then ngah sebok main dota .. ttbe kawan aku pngil aku ingat nak ape kan . haha . dia ckp ea amy kau nk g club x ari ni . aku pun ckp ar. ish mls ar . aku x penah pun terpkir nak g sana . dia ckp . alaaa . jum ar . g nan aku . sekurang kurang nyer kau tahu mcm ner club 2 aku ckp la . tol gak ek . so aku pun mmberani kan diri tok pergi . aku gerak dlm pkul 1.30 pagi ar nek keta ok ^^ . dup dap dup dap gak my hearts g . excited pun ada bila aku smpai jek THE ZONE . haha , 1 thing aku nmpak GGURL² yg seksi2 plus seksa wok . haha . mcm  best gak ea dpt cuci mata mlm2 ni . haha . aku ingat just ada satu club jek . rupa rupa nyer bnyak --" . kwn aku pun tnjuk kiter nak masuk club 2 . haha . SALIVATE name club 2 MUSEUM OF PARTY PEOPLE x pun DRUNK SON OF BITCH OR SUCK . hahaha :)
wahh . aku nmpak tangga ke neraka ar --" . haha . tangga 2 mmg saiko doe . sumpah sape naik mcm artis . aku tngok la kebayakan nyer . haha . aku pun melangkah kan kaki aku naik ke tangga yg di idam kan setiap remaja so aku  masuk . smpai aje dpan bonzer . aku siap leh ckp lagi nak cop tgn belah mana ni . kiri ke kanan . haha . tp dia x jwb pun . dia tarik jek tgn aku lc betol itu bonzer 2 x der taman dalam hati dia . sumpah doe aku rase ada LIFE gila bila masuk dlm 2 enjoy doe , coz aku mmg x leh dgr BASS kuat2 coz aku dancer --" . 1time tepu sial . aku just sandar kat meja jek . org dlm 2 semua goyang2 jek . tah pape mcm mcm stylle ada . haha . tp best lah tngok mcm2 kerenah dlm 2 . perempuan2 dia pehhh --" haa , phm2 dah . aku just minum coke jek .  x brani lak nak minum2 ni . maklum lak 1time lah kate kan , club ni x la seburuk yg aq sangka kan ^^ ok la. semua org2 dlm 2 respect masing2  . 2 yg chill jek :) joget2 . . pening doe bnyak asap rokok dlm 2, aku x minum ni pun mabuk balik dari club 2 sumpah penat . agi pun aku leh lepas kan semua tension aku dlm 2 . ada agi nak citer . tp ni serba sikit je la yg aku nak kongsi nan korang . ok chill ^^

No comments:

Post a Comment