I'll dance all night I'll dance the pain away
I'll dance until the morning sun Graces us with day
I'll dance until I'm numb Until I don't feel anymore
I'll dance until I'm gone And don't remember what I'm dancing for I'll dance until you love me I'll dance the rest of my life I'll dance until you return By the moon's gentle light I'll dance to the music Of my shattering heart I'll dance until it doesn't hurt As you tear me apart

Sunday, February 6, 2011

MEMBAZIR --"

smlm punyer citer . aku ada weding cosin aku doe , tp dsebabkan ggrl ni nak meet aku aku pun luanGkan masa sebentar la dkt dia , aku suwoh mem call teksi tok aku . coz aku x der kdit . tnggu teksi jek 10 minit panas kowt .bila teksi smpai aku pun menuju lah ke cs . dgn bayaran rm15 dari kmpas. bila smapi jek aku terus jumpe lah si ggurl ni . baru ckp hye2 , dia ckp ea awk jap ea. nk ikot kawan g photoshut weding -- wtf !! aku bru smpai seyh . asl bruk sgt ker aku ni serabai sgt ker aku ni . x pe la setahu aku lah kan sebaik2 kejadian iaitu manusia ,. mybe dia nmpak aku mcm binatang kowt , ahaha , so aku terus lah balik kempas semula . aku rugi rm30 . smata2 nak jumpe dia kat cs dlm mase 10 minit . grr x pe amy . relaks , dugaan ni . hahaha :D

No comments:

Post a Comment