I'll dance all night I'll dance the pain away
I'll dance until the morning sun Graces us with day
I'll dance until I'm numb Until I don't feel anymore
I'll dance until I'm gone And don't remember what I'm dancing for I'll dance until you love me I'll dance the rest of my life I'll dance until you return By the moon's gentle light I'll dance to the music Of my shattering heart I'll dance until it doesn't hurt As you tear me apart

Thursday, December 16, 2010

HURMM . bilik aku

aku ari ni aku nak cerita pasal bilik aku ! aku syg blik aku ,. walau pun sempit tp kwn aku syg bilik aku , aku selese kowt ada bilik mcm ni , haha , puas sejuk nyaman yg pling penting kualiti , haha , aku sngup x kuar if dok dlm blik aku ,semua kowt compelte . pc ada camera eos x3 ada , kipas ada , katil ada , nokia ada, lap top ada. p1 ada . card rider ada . dekat nan dapur . apa agi . bnyk ar . sapa2 yg masuk bilik aku akan tanda tgn , haha, korang mesti terpkir mcm ner lah bilik aku kan ?? hahah , so korang kene folow blog aku, !! :) haha . aku nama kan bilik aku . puncak kecampak si didik kutau !

No comments:

Post a Comment