I'll dance all night I'll dance the pain away
I'll dance until the morning sun Graces us with day
I'll dance until I'm numb Until I don't feel anymore
I'll dance until I'm gone And don't remember what I'm dancing for I'll dance until you love me I'll dance the rest of my life I'll dance until you return By the moon's gentle light I'll dance to the music Of my shattering heart I'll dance until it doesn't hurt As you tear me apart

Wednesday, December 15, 2010

AJOE A.K.A JUMAAT

name full : jumaat bin aku x tahu
pangkat : hokage taman daya
bekas : polis singapore

aku nak cerita : dia ni aku x paham asal lah dak dak tmpat aku suka sgt puji2 dia, means aku jadi kan dia bahan untuk ketwa ? wtf yaw, sian kowt . haha , kdg2 aku pun same jek  REJECT dia wakaka . dia ni sula buat citer pelik2 2 yg org kusut nak percayer ke x  , haha , and agi satu dia suka sgt cari hantu aku pun x phm , dia ni if x der kt tmn daya :D haha, aku rase sunyi kowt x der orn nak ketawa , org pngil dia ajoe , if korang penah tngok cerita pasal naruto , dia lah hokage yg pertama kat tangki taman daya terpacak dah terukir muka dia , yg indah nan suci :P hahahahaha . ajoe ajoe , aku harap kau redha je la apeyg dorang kutok2 kau 2, prh yg peyabar aku masuk syura, so chill yaw :D pasak sunade tolok pinang kau 2 jgn sad2 ok chill

1 comment: