I'll dance all night I'll dance the pain away
I'll dance until the morning sun Graces us with day
I'll dance until I'm numb Until I don't feel anymore
I'll dance until I'm gone And don't remember what I'm dancing for I'll dance until you love me I'll dance the rest of my life I'll dance until you return By the moon's gentle light I'll dance to the music Of my shattering heart I'll dance until it doesn't hurt As you tear me apart

Tuesday, December 7, 2010

PASPORT !!

umm , pasport , haha , pagi2 dah bngun pkul 7.30 siap2 . and ready nak buat , pastu leh wat hal lak gambar lupa nak amik . tp zuar ckp x per kat sana ada , tp mahal sikit ar . bebelas , -.- ok lah kowt , haha , aku pun menuju ke wisma dgn penuh rasa bangga 100% , :D , TP SYG !!  cb cb . aku ni kan org islam . mcm ner aku leh lupa pasal awl muharam  . suck rite , kerajaan cuti lah wei amy ! hahah , so dah bengang sarapan lah kat bbu . KFC coi , awe nan zuar megamuk coz burger dia kecik kowtz , harga 4 ringit ? wtf yaw ! baik beli nan abg gelap , samok letak chessss baru rm3 ,.
haha , so penat la ari ni menahan nantok yg teramat . then aku nak gtahu ,. aku update post ni smbil dgr lagu secret one republic yeah !  :D gogogogo . " follow my blog yaw"

No comments:

Post a Comment