I'll dance all night I'll dance the pain away
I'll dance until the morning sun Graces us with day
I'll dance until I'm numb Until I don't feel anymore
I'll dance until I'm gone And don't remember what I'm dancing for I'll dance until you love me I'll dance the rest of my life I'll dance until you return By the moon's gentle light I'll dance to the music Of my shattering heart I'll dance until it doesn't hurt As you tear me apart

Thursday, February 3, 2011

ish rugi x hang out ari ni .

kau tahu ape ebaw watanabe ckp nan aku ari ni after dia balik dari hang out ?
-amy ko bodo xlpak ngn aq arini..tp xpew aq ngn aweyh nek moto so there's no more sit for u bro haha!! aq g DCM(danga city mall) ptg td ngn aq dgn nawaitu nk cri keje ngn aweyh..tp x dpt xpew r coz i got better than tht..aq g dcm ph2 aq nmpk 1 tempat yg.........wuuu BAPAK ! haha gerek..ko taw ap? galeri seni loooo..aq msok ph2 aq amek gmbr2 yg gerek(scare smunyik2 r) hheheh..aq pelik ngn artist2 niyh..cmner r dyowg ley dlahirkn ngn skill yg wuuuu BAPAK ! gerek..xtaw r dowg lahir dh terer kew xpon blajar..klo nk ikotkn aq pn minat yg amat ngn art..universal art..haha! xkre r dr fine visual art kew street art  cbb stiap seni ue ad identiti sndri yg unik..ph2 aq kuar ngn aweyh lpas puas bjln kt DCM ph2 mate aq cm tertarik ngn sumthin yg wuuuu BAPAK! GEREK!! aq nmpk graffiti CUZ kt seberang jln...haha ko bygkn r sberang highway ue aq snggop g sne cbb nk snap bwk blik umh..aweyh pn jd mgse aq cbb kne ikot haha tp x pew r dye pn minat gak..hehe..ph2 dh snap2 kitowg teroskn perjlnan kew pusat bandar hehe..ph2 jln2 kt cs g karaoke jmpe ngn yus n eijai then lepak kt kedai amir teddy kt segget smpi kew pagi~~ peace !

No comments:

Post a Comment