I'll dance all night I'll dance the pain away
I'll dance until the morning sun Graces us with day
I'll dance until I'm numb Until I don't feel anymore
I'll dance until I'm gone And don't remember what I'm dancing for I'll dance until you love me I'll dance the rest of my life I'll dance until you return By the moon's gentle light I'll dance to the music Of my shattering heart I'll dance until it doesn't hurt As you tear me apart

Thursday, July 21, 2011

ARTS COLECTION STUDIO

HA HA HA HA . korang nak tahu pasal artscolletion studio ni ? salah satu academy tarian yg pelbagai atau bagai :) di tubuh kan sejak zaman masihi agi 12345hijrah :P . hurm aku ditawar kan menari dgn dorang . best gila ouh .
penari2 dia semua sporting , tp ada pelbagai2 jenis , hehe .  kat studio ni mcm2 tarian ada
vogie ? zapin ? mak inang ? moden ? ape lagi kau nak . semua dorang leh wat . kecuali . hehe , mls nak gtau la kan :) sejak2 join dorang  ni aku mcm mls  nak balik umah , haha coz dorang best ar.dan dsbb kan dorang aku leh ada nama perepuan tau :P haha , amelia gitu , cantik tau if kiter jadi perempuan , hahahhaha :D sumpah sial org2 yg bertangung jwb atas aku if aku ada kat studio . kalau jadi ape2 kat aku termauk la digigit yamuk pun . 1st mama dia mem pling besar. hahaha . x abis2 ok kan ? ok kan ? ok kan ? brrrrrr plz ar . a.rais -.-" dia ni diam2 berisi hapy go lucky la . haha
angah a.k.a kak misha :P hehehe x abis2 nk meyelit jek . adik ? grrrrrr if dia start ketwa . rase mcm nak sumbat menra KL kat mulot dia , haha , a.is yg relax2 jek cool beb . tp if dah ngeatan -.-" beter lepak kat puaka ,. haha
kenal x budak lelaki pertma yg boleh buat memek muka 75 dlm mase 10 saat . x percaye ka ? tu lah sally.abg remy mamat nak style jek , hahaha . ouh erisha si minah i phone :P dia ni gila la .  hahhaa . sowi2 ea korang2 , x lupa . abg.ecal and her <3 haha . semua la . and di sbb kan studio leh . jumpe minah gigi x rata . hahahaha , atiqh muhd noor . weee ly  la , tp aku slalu dperhatikan oleh abg dia . rais muhd noor (x puas ati ke ape) . hahaha . pape pon kowang syamuk la :) <3 love u all bnyak agi yg best , tp relax2 dulu la

No comments:

Post a Comment